Reklamačné podmienky
Vážení zákazníci. Dovoľujeme si vás upozorniť, že z dôvodu covid-19 krízy sa dodacie doby niektorých našich dodávateľov predlžujú a nie je v našich silách to žiadnym spôsobom ovplyvniť. Prosíme vás preto o toleranciu a strpenie. #smevtomspolu
Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia: 8:00-16:00
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
dorucenie-v-ramci-sr-a-cr

Doručenie v rámci SR a ČR

Tovar vám doručíme nielen v rámci celého Slovenska, ale aj do Českej republiky.


dorucenie-v-ramci-sr-a-cr

Garancia najnižších cien

Nie sme veľká firma s množstvom zamestnancov, preto vám vieme zaručiť naozaj výhodné ceny. Ak ste niekde našli výhodnejšiu ponuku, ozvite sa nám, pripravíme ešte lepšiu.


dorucenie-v-ramci-sr-a-cr

Vlastná doprava grátis

Pri objednávke drahších tovarov Vám ich dovezieme vlastnou dopravou, aby sme zaručili vašu maximálnu spokojnosť.

U nás nakupujete bez obáv:


doveryhodna-firma-certifikat
Tento e-shop je certifikovaný.
najnakup-certifikat
overeny-shop-certifikat
  1. Úvod
  2. Reklamačné podmienky
Reklamačné podmienky

Reklamačné podmienky

 

  • Kupujúci si tovar musí vizuálne skontrolovať ihneď pri a po doručení tovaru. Má nárok tovar neprebrať, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V takomto prípade je povinný spísať s doručovateľom protokol o škode alebo zásielku odmietnuť prevziať.
  • Záručná doba tovaru je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru
    spotrebiteľom.
  • Ak má tovar vady musí na ne kupujúci upozorniť bez zbytočného odkladu.
  • Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť, najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
  • Ak sa vada nedá odstrániť a bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy ustúpiť. Platí aj ak ide o odstrániteľné vady avšak kupujúci pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave nemôže vec riadne užívať.
  • Ak ide o neodstrániteľné vady, ktoré nespôsobujú nepoužiteľnosť tovaru, má kupujúci právo na primeranú zľavu.
  • Kupujúci uplatňuje reklamáciu prostredníctvom diaľkovej komunikácie ( listom, telefonicky alebo mailom ) a je povinný reklamovaný tovar spolu s kópiou dokladu o zakúpení tovaru doručiť predávajúcemu. Predávajúci vydá potvrdenie o uplatnení reklamácie kupujúcemu najneskôr spolu s dokladmi o vybavení reklamácie.

Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov (ARS)

Od 1. februára 2016 funguje na Slovensku nový systém alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov, vytvorený zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.

Cieľom tohto zákona je vytvorenie novej možnosti pre spotrebiteľov riešiť svoj spor s predávajúcim rýchlo, efektívne, menej formálne a predovšetkým bezplatne, resp. len s minimálnymi nákladmi.  Ide o dosiahnutie zmierlivého riešenia, resp. dohody medzi spotrebiteľom a  predávajúcim o vyriešení sporu, ktorá sa po súhlase oboch strán s jej znením stáva záväzným právnym podkladom.

Zoznam subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov

 

  • Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@renovuj.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk.

 

  • Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na https://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

 

  • Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

 

FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

 

(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)

-       Komu: ..................................................., ( mail: ................................................... )

-       Týmto oznamujem, že odstupujem od zmluvy na tento tovar: .............................

-       Dátum prijatia tovaru : ..........................................................................................

-       Meno a priezvisko spotrebiteľa : ..........................................................................

-       Adresa spotrebiteľa : ...........................................................................................

-       Podpis spotrebiteľa (iba ak tento formulár podáva v listinnej podobe) ...............

-       Dátum .................................................................................................................

Novinky z nášho blogu

3 veci, na ktoré nezabudnite pri kúpe novej batérie
19.11.2021
3 veci, na ktoré nezabudnite pri kúpe novej batérie
Vodovodné batérie používame dennodenne či už pri sprchovaní, kúpeli či umývaní rúk, preto je dôležitý výber takej vodovodnej batérie, ktorá by bola pr... čítať celé
Sprchy - ako si vybrať aby sprchovanie bolo zážitkom?
22.10.2021
Sprchy - ako si vybrať aby sprchovanie bolo zážitkom?
Od luxusnejších tanierových spŕch s vodopádom až po klasickú ručnú sprchu. Výber je široký, a niekedy je ťažké sa v ňom zorientovať. Ako si čo najviac... čítať celé
Vyberáte sprchový kút do vašej kúpelne? Tu je návod, ako na to
14.09.2021
Vyberáte sprchový kút do vašej kúpelne? Tu je návod, ako na to
Výber správneho sprchového kútu môže byť náročným rozhodovaním, keďže do ponuky sa nám dostávajú kúty rôznej veľkosti, tvaru a typov dvierok. Tento čl... čítať celé
4 tipy ako si vybrať vírivku
18.08.2021
4 tipy ako si vybrať vírivku
Záhradná vírivka alebo jacuzzi nie je len perfektnou príležitosťou na romantické večery alebo večierky s priateľmi. Pobyt vo vírivke je prospešný pre ... čítať celé
Spolupracujeme s:
aquatek
arttec
besco
corsan
grohe
hydrosan
kerra
laveo
massi
mereo
omnires
radaway
 

Na vašom názore záleží

Facebook

NajNakup.sk - Objavte najlepšie ceny na slovenskom internete.

Pricemania.sk – Porovnanie cien

Platobné metódy: 

 apple pay  maestro  visa

Kontakt
Andrej Liktor - zákaznícky servis
Po - Pia: 8:00-16:00
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.